Saturday 15 September 2012

Hepy, sad and nothing to say..lalalala

hye ! hye !
heeee lama dh aku ta update blogku yg comel lg awesome neyh..buzy dgn final project..
maklum lah dh sem last kn..ta lama dh nk tinggal Uitm KUALA TERENGGANU neyh..sedey pown ada ! hepy pown ada ! tpy mostly is hepy lah..sbb aku ta suka duduk cniyh !! aku nk blek KEDAH yg aman tuh..heee over plak aku..okelaaa aku nk share feel aku sejak 2,3 hari neyh..SAD + HAPPY..

y i'm so sad??
kenapa aku sedey?? hurm aku menyesal sbenarnya..skunk neyh aku nk jujur dgn sume owg..aku mnyesal terjebak dgn kos art n design neyh..actually aku ta berminat lah dgn kos neyh..kat skowla dulu pown subjek seni hanyalah subjek tambahan aku jew..saje2 jew gatal nk tambah subjek kononnya nk try asah bakat dlm bidang seni..haaaa skunk amek kaw !!! kat cniyh bakat aku tak terASAH pown...yewlaaa bnda dh ta minat apew pown ta bole..tpy aku usaha jgk utk habiskn diploma aku dlm bidang neyh..sbb aku tanak hampakan mak n abah aku..dowg dh byk abehkn duet utk aku stdy..sorry abah ! sorry mak ! :'( dan lg mnyedihkan dowg mngharapkn yg aku smbung degree lepas neyh...uwarghhhhh ! aku rasa dh ta mampu dh..tpy mcm mana nk ckp ngan dowg yg aku ta minat kos neyh...takan nk pksa diri lg..diploma neyh pown rasa mcm dh nk pecah kepala aku..apatah lg degree weyhhhhh !! mmg ta lah..4 tahun plak tuh..aku harap tuhan beri petunjuk ke mana arah aku lepas neyh..aku ingt nk amek diploma lg sekali utk subjek yg aku minat...lntak lah dowg nk ckp aku bodoh or buang masa pown ! hidup aku kn ! aku yg kena tentukan ! mulut owg bkn bole tutup..emotionalnye aku..so,now i'm want to say that i REGRET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh my TEARS ! stop crying !!


y i'm so hepy pulak??
hepy sebab dh nk tamat sume derita dan sengsara aku selama neyh...derita yg aku mksudkn ialah my ASIGNMENT !! korg kena taw about this fact !!! bdk art neyh sgt lah byk asignmentnyaaa..kdg2 smpy ta tido sbb nk siapkn asgment..yewlaaa aku taw korg pown ta tido an sbb nk siapkn asignment..tpy korg siapkn asignment yg korg minat..ta mcm aku ! aku terpaksa siapkn asgment yg aku ta minat !!!!!! sgt lah different dgn korg..situasi yg sgt3 berbeza..dh ta minat mmg wat apew pown akn jd laen..tpy apakan daya aku terpksa jugak siapkn..takan nk repeat..lg lah tanak ! aku klw bole nk jew abehkn diploma neyh cepat2 taw !!! tpy alhmdulillah berkat usaha aku yg ta seberapa selama 2 tahun kat cniy akhirnya aku dh pown hampir berjaya tamatkn diploma neyh...bln 10 neyh tamat lah riwayat aku as a art student..tpy jujur jgk lah aku ckp dlm bidang neyh aku belajar byk something yang baru ! kdg2 tuh yg ta pena wujud pown di benak fikiran aku..okelaaaa..at least ada jgk serba sedikit ilmu pasal art neyh dlm hidup aku...law taleyh jd ckgu seni pown, bole ajar anak aku lukis nty pown jd lah..hehehehe..

REGRET !!!!

ART not my soul..sorry to say !!


ckup lah entry aku utk kali neyh ! luah perasaan bagai ! 
korg doakan aku berjaya utk final project nty yew..
supaya aku bole grad dgn tenangnyaaa...:)
oke tengs sudi baca entry aku yg pnjang lg bosan neyh..
emmuuuahhhhhhh..
pupye :*

No comments:

Post a Comment