Saturday 15 September 2012

Kita Serupa !!

hye ! hye ! n hye again !
aik ! aik ! mncul lg mienah neyh..hahaha..
actually aku nk wat asignment ! tpy brg utk wat asignment tade lah pulak..
lupe nk beli time hang out td..haishhhh nyanyok btol !! so dh tataw nk wat pape..update lah lg blog neyh..

yeayyyyyyyyyyy KITA SERUPA lah sayang !!
apew yg serupa neyh??msty korg nk taw an ! law tanak taw pown kena jugak taw !! hahaha poyo jew...
sy senasib dgn Mr.F sy..aku adew bad news utk korg..tpy sebenarnya bad news neyh bkn utk korg but utk his family n i...sbb korg takan peduli punya pasal news neyh..yewlaaaa sape korg dlm hidup dye n hidup aku an !! hehe sombongnyaa pertuturan aku..just kidding lah..

tgok muka pown dh SERUPA an..hehe
sy kakak dye adik..:)

actually Mr.F aku dh resign 4 student at KLMU..*weyh wat2 lah tanya kenapa??watlaa muka shock cket..hahaha..1st aku dgr news neyh aku rasa sedey lah..tpy apakan daya..dye dh ta mampu lg nk stdy kat situ...takan nk pksa diri..dye pown adew reason yg sama mcm aku..tpy aku laen..mybe dye ta sekuat aku..but i;m proud of u sayang ! dye dh cuba semampu yg mungkin utk habiskn DIPLOMA OF PHYSIOTHERAPY..tpy ta bole..setakat sem7 jew..*jgn terkejut !KLMU mmg byk sem..smpy sem9..nk wat mcm mane an...lg pown dye stdy kos tuh pown bkn kehendak dye..dye adew jgk ngadu kat aku yg kos tuh subjek dye sume susah2 n sumenyee dlm english..english of medical weyhhhhh..theory2 dye korg pown bole taw an mcm mane susanyaaa..law aku mmg terkeluar lah otak2 neyh..ngee~ tpy spoken english dye lagi better dari aku lah..kdg2 jeles jgk dgn Mr.F aku neyh..ta aci betol lah !heee..

aku dh buntu skrg neyh..aku tataw apa naseb aku ngan dye lepas neyh..aku hrap sgt lepas neyh dye nk smbung stdy dlm bidang yg dye minat..at least ada diploma pown jd lah kn..zaman skrg sume owg tgok education kita mcm mana..law ta hurm merempat lah..haaaa yg paling aku sedeyyy cane perasaan mama dye skunk neyh..msty hampa an..tpy taleyh nk salahkn Mr.F aku jugak..dye dh cuba apa utk wat yg terbaek..yewlaaa ibu mana yg tanak tgok anak dye berjaya kn..

kekurangan bukanlah penghalang untuk kita jd SEMPURNA !
SAYA SAYANG AWAK AHMAD FARHAN a.k.a paan jamal

okelaaa stop dulu entry aku utk kali neyh..adew masa aku story lg yew..
tengs sudi baca lg sekali entry utk kali ke2 hari ni..tamak betol..
doakn kejayaan aku dan Mr.F aku yew..
semoga kiteorg dpt sambung stdy lg pasni..
keep smile ! chill ^^

p/s : awak..sy sentiasa support awk dari belakang *depan, kiri dan kanan..hihi..awk jgn kecewa taw dgn hidup neyh..apew pown keputusan awk lepas neyh sy sokong jew..sy doakn semoga kehidupan akan dtg lebih bahagia dari sebelom neyh..jgn peduli apa org kata..ikut kata hati awak..ALLAH selalu ada untuk kita..ALLAH uji kita sbb ALLAH syggg kita...hope we always successful..sy sygggggggggggggg awak..:)

No comments:

Post a Comment