Sunday 12 August 2012

penerangan MR.F

yaehhh..kali ni biaq aku plak yg story kat ampa suma nah..tp...cm na aku nk stat neh..kalu nk stat enjin RR yg dok ada dpan umah aku 2 aku pndai la..hahah..saja ja nk hbaq kat ampa suma..aku ada moto idaman kalbu aku sniri..dh lama dh aku bkenan..akhirnya dpat gak kat aku..dari hasil aku sniri plak 2..mmg memuaskan..hohoho..ok sudah la dgn cita brg idaman aku..meh aku nk cita kat ampa suma...cita antara aku dan ms.I p dating..hahaha...sblm ni ampa dh tau an aku pena p genting ngn ms.I ... masa 2 gak la 1st time kami jmpa..mmg malu melebih dari kucing..aku dak..dya ja cm 2..hahaha..aku ni jeneh x tau malu sket..xtau la saipa..mmg jeneh aku kot..heh..ok..lpas kami date kat genting..selang beberapa mggu, kami ada gak date kat blah2 utara..selalunya setiap kali beberapa mggu ataupun selang sebulan..kami mst jmpa..mklumla nk jmpa sllu pun x bole..aku stdy tang len..dya plak tang len..susah skit la nk jmpa..huhuhu..kdang2 tu rndu yg teramat sangat..smpaikan nk wat pa2 pun asyik dok tingat kat dya ja..hurmm...ok2...satu ari 2 kami kua date kat penang..apa yg paling pnting kalu p penang..mst kena bedai mee sotong spinggan n segelas coconut shake..pergghhhh...mmg smpai licin kami dua hirup segala bnda yg ada atas meja 2..hahahaha...tp kan..aku ja yg sllu kena peqabih mkann ms.I ni..dya mkn x pena abeh pon..haiyo..sbb 2 dok kecik molek ja smpai la ni..heheh..jgn marah ye syunk..b syggggg syunk..hihihihi :P ...


aku yg kacak..=)
beby techik comey sy!

after that..dah borink dok kat penang 2 .. xtau nk p mna plak.. ms.I bg cdangan kat aku..dya ajak p taman rama2 dekat2 ngn batu feringghi..msalahnya aku xtau tang mna..haha..so,,kami dua pon mencuba ja la jalan kat penang 2..ikut batu feringghi..tgk2 ada signboard p taman rama2...seb bek jmpa gak..masuk la kami pon..dh msuk..mmg byk btoi rama2 dlm 2..mcm2 stai..mcm2 spesis..lawa2 suma..tp an..dalam taman 2..nih nk habaq kat ampa..bapak la panas...bekuap..aku yg awai2 relax ja..lpas 2 mula la..mcm mndy swimming pool plak..hahaha...berpeluh x henti2..hairan gak la..xnak benti plak peluh ni..mmg btul2 meramu aku masa 2..ms.I gak la yg tolong kesat muka aku..hehe sweet kan..aku ada,kau ada?? hohoho...dh puas jalan2 dlm taman 2..kami pun kua la..tp sblm kua 2 aku siap beli mineral besar lg..nk refill balik air dlm bdan aku ni..hahha...ok ckup la setakat ni aku story kat ampa suma..harap ampa enjoy nah baca bnda ngarut yg aku tulis nih.. BM aku x berapa power..sbb 2 yg tuleh ikut teradap aku ja nih..hahaha...ok lah..see ya next time..adioosssss.... :D

tudiaa ayaq mineral yg aku beli :p





si ikan buntal !
chaaaakkkk =)



kali neyh byk pic aku share ngan ampa..selamat mencuci mata !! =)



No comments:

Post a Comment