Monday 24 September 2012

kenapa dya begitu ISTIMEWA ??

hye hye hye...mr.F kembali lg..hahaha...kali ni aku nk cerita kat korg suma kenapa ms.I yg sgt aku kasihi ni begitu istimewa dlm idup aku..dh lama d aku nk cita kat korg psal bnda ni...tp x sempat plak..sibuk dgn mcm2 hal..internet plak susah nk cari..nk g cc pun x sempat..haiyo..mcm2 musibah menimpa aku..huhuhu...ok lah..bermula dari sini..!!

 1st....aku mmg suka sgt dgn ms.I ni sbb perangai dya..umm kalu aku bg taw mmg korg x brapa nk caya
          kan..ehh napa x pcaya plak kan..mst la pcaya...hahaha...perangai dya ni lebey kurang perangai aku
          ja..kalu sapa2 yg mengenali dya...haaaaa begitu jugak lah aku ni....kira x lari jauh la perangai kami
          berdua...cara percakapan dya agak kasar....mcm aku jugak....tp aku x kesah lgsung...lg aku suka ada
          laa...perangai dya jugak agak rempang...tahu??? masuk air laa....2 yg aku suka...mmg senang la kalu
          nk bersenda gurau dgn dya...msing2 fhm je apa yg dimaksudkan....hahaha..x kering gusi aku
          dibuatnya....!!!

2nd....ms.I ni aku pun xtau la napa dya jd cm ni..mgkin sbb dya dh lama dgn aku...tahu x...apa yg aku
          ckp...apa yg aku buat....mst dya akn buat gak...tp x semua laa...kalu aku isap rokok xkan dya pon nk
          isap gak kan..mmg kena flying kick dari aku..haha....contohnya kan....aku sllu pujuk dya dgn cara aku
          sndiri..sllunya aku akn ckp DAK333.....yg peliknya...skunk ni kalu aku majuk pun dye akn ckp mcm
          2 jugak...haiyo...fenin suda....byk jugak la bnda yg dya tiru aku...nk terangkan pun byk sgt...tp
          best....mcm kami ni rapat sgt..mcm dh kenal 10 tahun....masing2 masak dgn perangai masing2..!!
kesayangan MR.F 4ever

3rd....kenapa dya begitu ISTIMEWA kpd aku?? sbb dya ni jujur dgn aku...x pernah tipu aku...sbb 2 aku
         sygggg sgt2 kat ms.I...kawan2 dya sllu hasut dya supaya jgn jujur sgt dgn PAAN 2 iaitu aku....ye
         la...dorg ada kehidupan masing2....student pulak....ada saja nk dibuat kalu ada msa lapang...aku ckup
         pntang kalu pmpuan keluar mlm...mmg aku x suka...sllu gak la aku larang ms.I kua tp agak degil jugak
         kepala dya ni...mcm aku jugak..hihihihi...itu yg special ms.I ni....x ubah mcm diri aku sndiri...tp dlm
         beberapa segi 2...dya lg baik berbanding aku.....x perlu la aku cita....!!!

4th....rasanya ini lah penghabisannya....kenapa dya begitu ISTIMEWA kpd aku?? ms.I ni dh mnjadi salah 1
         bahagian yg besar dlm hidup aku...dya bagaikan secebis petak puzzle...hahahaa apa aku ckp ni...apa
         yg aku nk bg tau...dya dh melengkapkan hidup aku yg sebelum ini mncari kesempurnaan....hadirnya
         dya dlm hidup aku buat aku lebeyh berani utk tampil ke hadapan....aku x sgka jugak yg dya lah
         satu2nya wanita yg mncul dlm hidup aku dan membolehkan aku melupakan masa silam aku....akhirnya
         dapat jugak aku jmpa pengganti masa silam aku....aku rasa lebeyh bahagia sekarang ni berbanding
         dahulu....kalu ms.I kua dari hidup aku skunk ni..entah la mcm mna aku nk teruskan hidup aku...dya la
         yg sllu beri semangat kat aku kalu aku nk wat something...she always makes me feel happy...aku
         sygggggg sgt2 kat ms.I sbb dya sebahagian dari hidup aku...aku harap kisah cinta kami xkan berakhir
         smpai bila2...insyaallah...!!!    doa2kan ye :D

sampai sini saja la apa yg aku nk kongsi ngn korg suma..nnt kalu ada masa kita jmpa lg ye...aku pun bkn rajin sgt nk menaip ni..agak kadang2 la aku update artikel aku sndiri...hehehe...ok lah....semoga kita jmpa lg....jari2 aku dh numbness nih..

ps :: SAYUNK....b sentiasa menyayangi sayunk sampai bila2... <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment