Friday 10 August 2012

Ratu Hatiku ~ Salma Salleh ~

ibu,
kau umpama bulan purnama
yg selalu menerangi hidupku
tanpamu ibu aku ibarat dunia tanpa cahaya

ibu,
aku memerlukan secebis doa darimu
untuk aku terus berjuang di bumi yg penuh fana ini
sesungguhnya anakmu ini hanya lah insan yg lemah
yg penuh dengan dosa-dosa lalu

ibu,
doakan lah aku selalu istiqamah dlm beribadat kepadaNya
aku lalai tanpa nasihat darimu ibu
ampuni lah dosaku terhadapmu ibu

ibu,
anakmu masih memerlukan petunjuk jalan kebahagiaan
memerlukan petunjuk erti kekuatan
erti pengorbanan
restu mu ibu amat ku perlukan
dlm meniti jalan-jalan yg berliku

ibu,
tidak dapat ku ungkap dgn kata-kata
betapa besarnya jasamu ibu
hanya tuhan mampu membalasnya

ibu,
kau lah ratu hatiku
hanya engkau yg bertakhta di hatiku
buat selama-lamanya
dunia dan akhirat

u are number one for me SALMA SALLEH !


                                            
 

TERIMA KASIH IBU

love u mom till jannah :)

wajah kesayangan hamba..ibuku yg tercantik di dunia !



No comments:

Post a Comment